Barion Pixel
egyensulyert bt

Szuggesztív kommunikáció gyakorlata

A szuggesztív kommunikáció olyan nyelvi, verbális vagy nonverbális jelzések használatára utal, amelyek egy bizonyos üzenetet vagy szándékot sugallnak anélkül, hogy azt közvetlenül kimondanák.

Ez a fajta kommunikáció számos helyzetben hasznos lehet, például az értékesítés, a tárgyalások, a segítő vagy a személyes kapcsolatok során, ahol a finomság és a gyengédség döntő fontosságú.

A szuggesztív kommunikációval úgy közvetítheti üzenetét vagy kívánságát, hogy közben nem tűnik tolakodónak vagy erőszakosnak, és így pozitív kapcsolatot tarthat fenn a másik személlyel.

A szuggesztív kommunikáció ráadásul fokozhatja meggyőzőképességét, lehetővé téve, hogy hatékonyabban befolyásolhassa a döntéseket és az eredményeket. Akár egy terméket próbál eladni, akár egy üzleti tárgyaláson, akár kapcsolatot építeni valakivel pl. egy segítő kapcsolatban.

A szuggesztív kommunikáció segíthet a gyakorlatba átültetni a befolyásolás művészetét, és könnyedén elérni céljait.

A szuggesztiós hatás lényege az, hogy a közlésre a befogadó nem engedelmességből, nem mint parancsra reagál, nem is mint kérést teljesíti, hanem egyszerűen “önkéntelenül” befogadja a kommunikáció lényegi tartalmát, amely hat rá.

Szuggesztív kommunikáció egy erőteljes eszköz, ami rengeteg lehetőséget rejt magában. Íme 10 ok, amiért érdemes használni:

Szuggesztív kommunikáció gyakorlata tematika

  • A szuggesztió, a szuggesztív kommunikáció fogalma, elkülönítése a hipnózistól.
  • A módosult tudatállapot fogalma, kiváltása, jellemző tünetei.
  • Transzállapotok kiváltása: formális és informális transzállapot
  • A szuggesztió formái, fajtái (pl. direkt, indirekt és autoszuggesztiók).
  • A fájdalom energetikai és lelki háttere.
  • A metafora és a szimbolikus nyelvhasználat a szuggesztió során.
  • Szuggesztív kommunikáció a segítő kapcsolatban (Milton modell és egyéb modellek)
  • Kapcsolatteremtés az ügyféllel, azaz belépni a világába.
  • Az autoszuggesztió gyakorlata
  • Hitrendszerek feltérképezése, átformálása.
  • Gondolataink megváltoztatása a szuggesztiókon keresztül
  • Egyes témák feldolgozása: stresszkezelés, önbizalomnövelés, vizsga, probléma megoldás.
szuggesztió kommunikáció

Kiknek ajánlott a képzés?

FIGYELMEZTETÉS!

 A képzésen bemutatott technikák, gyakorlatok nem diagnosztikai értékűek, nem adnak orvosi javaslatot és nem helyettesítik a szakorvosi ellátást. Az információkkal nem szándékozunk orvosi, fiziológiai vagy egyéb hasonló szolgáltatást ajánlani. Ha valaki szakorvosi ellátásra szorul, arra bátorítjuk, hogy keresse fel kezelőorvosát. Az itt tanult teszteket, korrekciókat mindenki saját felelősségére alkalmazhatja.

Képzési információk

A képzés időtartama: 6 nap, 48 óra

naponta 09.00-16.30 óráig

A képzési díj NEM tartalmazza tanfolyami jegyzet költségét.

A  jegyzet díja: jelenleg nincs költsége.

A jegyzetet online átküldöm pdf formátumban és otthon kinyomtatva lehet használni.

Időpontok:

A képzés helyszíne:  Budapest

Időpontok: 2024. január 20., február 10., március 9-10.,  április 13-14.

Jelentkezési határidő: 2024. január 15.

A képzési létszám korlátozott. Így, ha jönni szeretne mindenképpen foglalja le helyét!

A szabad helyek számát a Jelentkezési felületen a képzési időpont mellett láthatja.

Ha már nem tud jelentkezni, akkor ez azt jelenti, hogy a létszám betelt. Ez esetben írjon nekem levelet és felveszem várólistára!

KAPCSOLAT

Kérem segítsen eljuttatni az információt minél több emberhez! Ossza meg oldalunkat!

Facebook
Email

SZUGGESZTÍV KOMMUNIKÁCIÓ GYAKORLATA

képzési díj
HUF 138 000 ÁFA mentes
  • Most elegendő 25 000 Ft regisztrációs díjat megfizetni. A fennmaradó részt kezdés előtt kell majd befizetni.
  • A képzési díj NEM tartalmazza tanfolyami jegyzet költségét.

Kedvezmények

  • Ismétlők 50% kedvezménnyel végezhetik el a tanfolyamokat!
  • A kedvezmények nem vonhatók össze más kedvezményekkel. Amennyiben több kedvezményre jogosult, úgy a nagyobb kedvezményt számítjuk be.